Ćwiczenie 2
Ustal priorytety dla obszarów wymagających natychmiastowej poprawy zidentyfikowanych w poprzednim ćwiczeniu! Aby to zrobić, skorzystaj z poniższej tabeli:
obszary/zadania | wpływ | pewność | łatwość | wynik IxCxE |
Skorzystaj z poniższej skali:
[I]Wpływ – oczekiwany wpływ
1: brak wpływu na cel
2-5: minimalny wpływ na cel
6-8: wyraźny wpływ na cel
9-10: znaczący wpływ na cel
[C]Pewność – szacowane prawdopodobieństwo powodzenia
1-3: wysoki poziom ryzyka, wiele nieznanych czynników
4-7: średni poziom ryzyka, mamy informacje na temat kilku ważnych czynników, ale szczegóły wdrożenia nie są jasne
8-10: niski poziom ryzyka, mamy wiele informacji zwrotnych i innych danych do odpowiedniego wdrożenia
[E]Łatwość – poziom trudności wdrożenia
1-2: dług a perspektywa czasowa
3-5: średnia perspektywa czasowa
6-7: krótka perspektywa czasowa
8-10: jeden dzień lub mniej
Angażując się w proces weryfikacji i ustalania priorytetów szkolnego Raportu SELFIE WBL oraz wyznaczania celów SMART, kadra kierownicza może poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje związane z analizą danych, wyznaczaniem celów, przywództwem i wspieraniem ustawicznego doskonalenia otoczenia szkolnego.