1. téma – A SELFIE WBL önértékelés eredményeként létrejött iskolai jelentés eredményeinek értelmezése

Miután befejezte a SELFIE WBL önreflexiós folyamatot, és megkapta a személyre szabott SELFIE WBL jelentést, amely bemutatja az iskola digitális felkészültségének jelenlegi állapotát, jobban meg kell értenie a feltárt problémákat.

A személyre szabott SELFIE WBL-jelentés adatgazdagsága olyan mértékű, hogy konkrét módszerekre van szükség ahhoz, hogy teljes átfogó képet kapjon (mind szélességében, mind mélységében) iskolája digitális gyakorlatáról, és hogy a bemutatott információk gazdagságából hasznosítható felismeréseket vonhasson le. E célból a javasolt megoldások közé tartoznak a következők:

  • Olvassa át a teljes jelentést, hogy átfogó képet kapjon a SELFIE WBL megállapításairól.
  • Alakítson egy projektcsoportot (“digitális cselekvési terv fejlesztő csapat”), amelynek legalább egy projektmenedzserből, néhány különböző területről érkező tanárból és egy informatikusból állna.
  • Mutassa be és beszéljék meg a SELFIE WBL iskolai jelentés eredményeit a kiválasztott projektcsapattal.
  • Mutassa be és vitassa meg a SELFIE WBL iskolai jelentés eredményeit a diákok képviselőivel.
  • Mutassa be és vitassa meg a SELFIE WBL iskolai jelentés eredményeit a vállalati oktatókkal.
  • Vonja be az érintett érdekelt feleket a DAP vitafolyamatába.