Ta naloga je povezana s poglavjem Preberi > Tema 3: Evalvacija in utrjevanje sprememb. Pred začetkom naloge ga preberite.
Prosimo, oglejte si naslednji videoposnetek o evalvaciji postopka sprememb in uporabite spodnje predloge, da evalvirate spremembe, uvedene za vaš DAN.
SELFIE PTK MOOC – M4V1 – Kako izvajati akcijski načrt, ki temelji na SELFIE, in spremljati njegov napredek
Pridobljeno 14/03/2024
Preverite spodnje predloge za usmerjanje stalnega spremljanja, kako napreduje vaš akcijski načrt, ki temelji na SELFIE WBL, in za ovrednotenje rezultatov in učinkov v zvezi z digitalno zmogljivostjo učne skupnosti vaše šole.
To je v skladu s tremi stopnjami modela izvajanja sprememb “odmrznitev-spreminjanje-ponovna zamrznitev” in bo uporaben vsakič, ko boste načrtovali in izvajali kakršen koli načrt razvoja učenja in poučevanja v šoli.
1. SPREMLJANJE IZVAJANJA AKCIJSKEGA NAČRTA
SPREMLJANO PODROČJE | KAZALNIKI | SPREMLJANI PODATKI |
METODE IN ORODJA ZA SPREMLJANJE IN ZBIRANJE PODATKOV | Načini opazovanja napredka | Preverite tiste, ki ste jih določili v prejšnjem koraku; po potrebi prilagodite. |
URNIK SPREMLJANJA | Ustrezen razpored za spremljanje tekočega napredka | Npr. tedensko, mesečno, po zaključku določenega ukrepa ali ukrepov. |
VIDIKI ZA SPREMLJANJE | Prevzem akcijskega načrta: št. vključitev učiteljev/predavateljev/učečih se /razredov | Npr. 3 učitelji/predavatelji, 4 razredi, 75 učečih se. |
Ravni napredka ukrepov | Npr. začeto, delno, zaključeno. | |
Napredek proti vnaprej določenim ciljem | Glejte prejšnje korake vašega digitalnega akcijskega načrta. | |
Pojavljajoči se pospeševalci in ovire | Npr. tehnološka infrastruktura, pogosta srečanja itd. | |
Odzivi vpletenih akterjev med spremljanjem | Npr. odziv na neformalnih srečanjih, skupinah za razpravo itd. | |
Stalni merljivi rezultati | Npr. tisti v prejšnjem koraku, PAMETNI pristop. |
2. EVALVACIJA IZVAJANJA AKCIJSKEGA NAČRTA
SPREMLJANO PODROČJE | KAZALNIKI | SPREMLJANI PODATKI |
EVALVACIJSKE METODE IN ORODJA | Načini za evalvacijo ukrepov/načrta | Tista, opredeljena v prejšnjem koraku, in druga.(npr. skupine za razpravo, neformalna srečanja) |
URNIK EVALVACIJE | Ustrezen časovni okvir za evalvacijo izvajanja | Npr. takoj po zaključku (vseh) ukrepov, po 1 tednu, 2 tednih itd. |
VIDIKI ZA EVALVAICIJO | Končna raven vključenosti v akcijski načrt(učitelji/predavatelji/razredi/učeči se) | Npr. 2 učitelja/predavatelja, 4 razredi, 75 učečih se. |
Zaključek ukrepov akcijskega načrta | Npr. delno, zaključeno. | |
Doseženi ključni rezultati | Kot:– opazuje koordinacijska ekipa.– zaznavajo udeleženci.– izmerjeno (npr. z ocenjevanjem učečih se). | |
Končno doseganje vnaprej določenih ciljev | Opredeljenih v prejšnjih korakih, vključno z merljivimi rezultati v skladu s SMART pristopom. | |
Ključni pospeševalci in ovire za izvajanje in dosežke | Npr. pogosti sestanki, tehnološka infrastruktura, organizacijski dejavniki itd. | |
Končni odziv vpletenih akterjev | Na primer na neformalnih srečanjih, v skupinah za razprave itd. |
3. SPLOŠNA EVALVACIJA CELOTNEGA PROCESA
- Ali so merila uspeha in proces spremljanja akcijskega načrta zadostovali za uspešno izvedbo ukrepov?
- Ali so bili učitelji/predavatelji vključeni v stalen proces izmenjave znanja, izkušenj in dejavnosti sodelovanja v zvezi s poučevanjem z digitalnimi tehnologijami?
- Ali je v šoli razvita potrebna kultura za uporabo inovativnih učnih pristopov s podporo digitalnih tehnologij?
- Ali je bilo vodstvo šole proaktivno v procesu implementacije in predvsem pri podpori učiteljem/predavateljem pri vključevanju digitalnih tehnologij v poučevanje?
- Ali so bili učitelji/predavatelji samozavestni in spretni pri uporabi digitalne tehnologije za podporo svojemu poučevanju in prilagojeni pedagogiki? Ali je šola organizirala ali omogočila priložnosti za strokovni razvoj učiteljev/predavateljev?
- Ali je akcijski načrt pomagal učiteljem/predavateljem pri vključevanju digitalnih tehnologij v učenje, poučevanje in ocenjevanje spretnosti učečih se?
- Ali učeči se menijo, da je izvajanje akcijskega načrta spremenilo njihov način učenja?
- Ali učitelji/predavatelji in/ali starši menijo, da je šola imela koristi od izvajanja akcijskega načrta?