Temat 5: Opracowanie Cyfrowego Planu Działania opartego na SELFIE

Proponowany proces opracowywania instytucjonalnego planu działania w zakresie kształcenia cyfrowego przedstawiono na poniższym rysunku. W wyniku realizacji projektu SELFIE PTK Erasmus+ został udostępniony jako otwarty zasób edukacyjny. Przejrzyj diagram i zinterpretuj go, aby Twoja szkoła mogła zrozumieć przebieg procesu.

Teraz posiadasz już gotowość do zaangażowania się w ten proces i bycia skutecznym członkiem zespołu opracowującego plan działania.

Więcej informacji o projekcie i jego wynikach można znaleźć na stronie internetowej projektu:

Strona internetowa. SELFIE Zestaw narzędzi do wsparcia innowacji w dydaktyce (SELFIE PTK)
Ostatni dostęp 05/03/2024
https://selfieptk.eu/

Kiedy szkoła opracowuje instytucjonalny plan działania w zakresie kształcenia cyfrowego, potrzebuje aktywnego zaangażowania nauczycieli i (miejmy nadzieję) uczniów. Dla każdego z ośmiu obszarów SELFIE WBL należy określić SMART i uzgodnione cele. Cele te powinny być zharmonizowane i dobrze wyważone w oparciu o ich współzależność. Tylko wtedy cele te będą mogły zostać podzielone na mniejsze części składowe i przekształcone w indywidualne działania, tworząc plan działania.